2.január 2024 | Diskusia | Naspäť »
Získali sme zatiaľ neoficiálnu informáciu, že koncom roku 2024 by sa mal uskutočniť ďalší Volebný zjazd SSZ, na ktorom by sme si mali zvoliť (staro)nové vedenie SSZ.
Ak si prečítate do konca, zistíte, že zvolenie ľudí, ktorí rozhodnú o (staro)novom vedení SSZ, je trošku komplikované.
Ale každý z nás, dospelých, platiacich členov SSZ, môže navrhnúť kandidáta na člena vedenia SSZ, byť zvolený do vedenia SSZ alebo voliť vedenie SSZ.
Ako a koho zvoliť?
1) Rozprávať sa s členmi terajšieho vedenia SSZ, čo vo funkcii za vyše 3 roky urobili, či chcú znovu kandidovať a ak áno, čo by chceli v (staro)novom vedení SSZ robiť.
2) Klásť otázky (aj emailom) členom terajšieho vedenia SSZ, čo vo funkcii za vyše 3 roky urobili, či chcú znovu kandidovať a ak áno, čo by chceli v (staro)novom vedení SSZ robiť.
3) Rozprávať sa s členmi SSZ, či chcú do vedenia SSZ kandidovať a ak áno, čo by chceli v novom vedení SSZ robiť.
4) Aktívne sa zaujímať vo vlastnom ŠSK kedy bude členská schôdza. Na členskej schôdzi voliť takých delegátov ŠSK na krajskú konferenciu, o ktorých ste presvedčení, že zvolia na Volebný zjazd takých delegátov, ktorých by ste zvolili aj vy osobne, ak by ste mali tú možnosť
5) Zúčastniť sa členskej schôdze ŠSK, tam navrhovať delegátov ŠSK na krajskú konferenciu, navrhovať kandidátov na ocenenie medailov SSZ za prínos pre streľbu, navrhovať kandidátov na volené funkcie SSZ a snažiť presadiť do Uznesenia členskej schôdze ŠSK, aby sa vami navrhovaní kandidáti stali aj oficiálnymi kandidátmi ŠSK
6) Ak Vás osobne zvolí členská schôdza ŠSK za delegáta na krajskú konferenciu, navrhovať krajskej konferencii kandidátov na volené funkcie SSZ a súhlasiť so svojím zvolením za delegáta Volebného Zjazdu SSZ.
Komplikované?
Áno, ale len takto sa viete Vy osobne podieľať na voľbe nového vedenia SSZ. Ak teda máte svoju predstavu o tom, kto by mohol byť vo vedení SSZ.
Pre tých, ktorých zaujímajú detaily, najdôležitejšie fakty ako sa volí vedenie SSZ podľa platných Stanov SSZ:
1) Zjazd pripravuje a zvoláva Výkonný Výbor SSZ (článok 15 bod 10 písm. d Stanov SSZ)
2) Delegátov, ktorí rozhodujú na Volebnom Zjazde volia Krajské konferencie v počte podľa počtu členov SSZ v kraji, najneskôr 3 mesiace pred konaním Volebného zjazdu
3) Kandidátov na volené funkcie prezidenta SSZ, členov Výkonného výboru a kontrolóra sa predkladajú NAJNESKôR 30 DNÍ PRED KONANÍM Volebného Zjazdu (Článok 13 bod 4 Stanov) prostredníctvom ŠSK alebo krajských konferencií
Kto a ako volí delegátov Volebného Zjazdu?
1) Členské schôdze ŠSK si volia svojích delegátov na Krajskú konferenciu (článok 20 bod 3 Stanov) v počte jeden delegát ŠSK za každých aj začatých 40 členov klubu (článok 19 bod 2 Stanov).
2) Členské schôdze ŠSK môžu navrhnúť aj svojich kandidátov na volené funkcie v SSZ ako aj navrhnúť členov ŠSK na ocenenie ich prínosu pre športovú streľbu niektorou z medailí SSZ
3) Krajská konferencia sa musí konať najneskôr 3 mesiacov pred konaním Volebného zjazdu. Okrem iného si aj zvolí pridelený počet delegátov na Volebný Zjazd zodpovedajúci jednému delegátovi na každých aj začatých 60 členov v kraji (článok 10 bod 12 Stanov). Môže si zvoliť aj náhradníkov delegátov, ak niektorý zo zvolených delegátov kraja sa nebude môcť zúčastitniť na Volebnom Zjazde. Krajská konferencia môže navrhnúť kandidáta na volené funkcie SSZ alebo potvrdiť návrh niektorého z ŠSK ako kandidáta kraja.
4) Delegátov na Volebný Zjazd navrhujú aj športovci reprezentanti zapojení do OH, MS, ME alebo SP, môžu navrhnúť jedného delegáta za každých i začatých 60 takýchto športovcov (článok 10 bod 12 Stanov)
5) Jedného delegáta na Volebný Zjazd navrhujú aj športoví odborníci, môžu navrhnúť jedného delegáta zo svojich radov (článok 10 bod 12 Stanov). Kto je športový odborník upravuje § 6 Zákon o športe
6) Delegátov na Volebný Zjazd navrhujú záujmová organizácia športovcov (Stanovy neurčujú čo to je) alebo aj aktívní športovci, môžu navrhnúť jedného delegáta za každých dospelých 50 aktívnych športovcov (článok 10 bod 13 Stanov). Ak bude navrhnutých viac delegátov ako jeden delegát za broky a jeden delegát za pušky a pištole, Volebný Zjazd rozhodne ktorí dvaja sa stanú delegátmi Zjazdu a zároveň aj zástupcami športovcov vo Výkonnom výbore
Som spokojný s prácou Výkonného výboru SSZ takže chcem aby pokračovali v práci aj v ďalšom volebnom období?
Pravidlá diskusie od 1. 5. 2020:
Zapojiť sa do diskusie je možné len po registrácii a následne po prihlásení sa.
Zdravi rozum. | 03.05.2024 10:54
Čujce šicke
Mľynarčikoj nam šickim višvetľil jak še voli prežident.
Až znace rahovac, ta šebe možece na paľcoch rahovac.
Kec má bic žjezd vof decembru, ta Stanovi hutorja, že krajskoj konferencije muša bic aspuň tři mešace popredku. Ta november, oktuber a šeptember. Najneskorši vof šeptembri mušae bic krajskoj konferencije. V lece nichto konferencije robic nebudze, ta še budu robic narihlo v šeptembru abo kec to budze obidvom Jožekom vihovovac, ta vibor zaš rozhodne, že Stanovi žvežu to hajzelpapir a daju na 15 dni pred žjaždom. Šak znaju, že žjažd im odhlasuje šicko, neľem porušene stanovof ale aj zakonu. Už šebe viskušali vof Nitre 2021, ta znaju že glupa slovač im odhlašuje šicko. Ta že.nebudze čas na členške shodze v ľece, tam na krajskoj konferencije pujdu ľem predšedove kluboch, tote odhlašuju na krajskoj konferencijoch šicko co še I'm predloži shvalic
Nitrijanska konferencija naverhne za prežidenta Bencu, košicka Maňa do viboru aj prešovska naverhne Dana do Viboru. Bratislafska nenavrhne Genciho bo tam še nigdaj nedokažu dohodnuc na ničim, jedzina vininka bula minuľe, že še bracislafčane dohodľi že višmarja Pardini klub zos konferencije.
Mali žjezd koncom juna odhlašuje, že volebnji žježd budze v decembru, čo na tim, že na šicke členske shodze a krajske konferencije budze menej jak tri mešace a budze ľeto, šak o to špravedlivim vof vibore ide, abi.nebul čas na nič, abi še nebodaj dachto ich nezpital co tri roki vof funkciji zrobili. Na Žježdze še postavi Gonci, že un zrobil co še dalo a že za dalše štiri roki už toto štreľnicu vof Trnave poštavi. Šicke mu zatľeskaju, žvolja Bencu za prežidenta, Maňa a Gonciho za viceprežidentoch, Fajkusa a Slamku zae športofcoch, Erika zvova žvolja bo šak chto nerobi ta nič nepokaži s Erik pre ištotu ani na Vibori nehodzil abi daco nepokažil. A ešci žvolja Dana, bo un obľubeni medzi ľudzami, najme medzi koňarami , no a možna še ešci dvume dalše najdu a budzeme mosc dalše štiri roki herdzic jak to šicko fungujeme, bo šak štefečekova doneše medajľu zos olimpijadi, ta štreľba budze najuspešnejši šport, ta to znamka že šicko funguje jak ma a netreba nič menic. A mi še šicke na to budzeme kukac, nichto nič nepovje, žježd šicko odhlašuje a mi zas dalše štiri roki budzeme mac vof karčme nadavac, že nichto nič nerobi, šicko nah.no a budzeme špokojne.
Redakcia www.strelcom.sk | 05.02.2024 18:01
Získali sme informáciu z viacerých zdrojov, že súčasný pán prezident SSZ sa rozhodol opätovne kandidovať na túto funkciu.
Nemá zmysel tu túto informaciu komentovať a kritizovať ho za to, je to jeho právo.
SSZ je organizácia, ktorá má demokratické základy, kde má väčšina právo zvoliť si kohokoľvek na akúkoľvek funkciu.
Ak väčšina mlčí, nezaujíma sa o dianie, nerozhoduje na klubovej a krajskej úrovni, dáva tak aktívnejšej menšine legálne právo sa stať väčšinou a rozhodovať o čomkoľvek a o komkoľvek,
Takže nového prezidenta si volíme všetci, buď aktívne ak si spoločne vytvoríme väčšinu, alebo pasívne ak necháme vytvoriť väčšinu z aktívnej menšiny.
Zdravi rozum. | 06.02.2024 14:45
Čuj mľynarčikoj
Ja to tiš už čul, na Wolkrovej to vraj už aj vof autoškoľe čvirikajú. Ti dobre znaš čo to znamena. Ešci dalše štiri roki ja už nedožijem. Še bojim že še v žveže dalšej olumpijadi nedožije nichto mladši jak šedzemdešat, paru reprezentantoch vof štredziškoch. A dajake calkom mlade, co budu tote zvišne stare dajak trenovac. Šicko medzi 12 a 60 še bojim že ujdze dajdzi indze. Štare ostanu kim budu žic, to še nebojim, te vitrimu šicko, aj dalše štiri roki vof totej kontinuice. Mlade še jak furt na šicko vikašľju, nehaju starich naj šebe žvolja znova teho istoho prežidenta. Kec budze oficijalňe kandidovac, za nichto nebudze mac guľe kandidovac proci, bo ti ši šumni príklad jak dopadnu, jak šedlaci u chlumca. Šak kec to je mladim jedno, mne o to vecej, mi šme ši už švoje užili a mladi kec nescu, ta še štriľac nebudze, najdu sebe ľepču zabjavku.
Šak co ľudze scu naj maju. A kec scu Bencu za prežidenta, nič ľechce, stači nič nerobic a oni ho už stare zvolja, bo kontinujita. Ce nebudzem ani prehvarac na kandidovanje, bo ce mam calkom rad.
Tvuj Ander zos Košicoch
Redakcia www.strelcom.sk | 19.01.2024 13:13
Často sa zo strany "neanonymov" ozýva kritika na anonymné príspevky. Pán Werner to pekne zhrnul, že podstatný je obsah príspevku a nie autor, s čím súhlasíme.
Celkom nerozumieme strachu prispievateľov predstaviť sa, ich obávam z prípadných sankcií v budúcnosti. Ťažko sa im vysvetľuje, že ak sa všetci vyjadríme verejne, neanonymne, tak máme možnosť meniť veci, takto anonymne si VV dokáže zdôvodniť svoju nečinnosť tým, že oficiálne nikto nevyjadruje nesúhlas, takže nemusia nič meniť.
Ak by mali byť obáv zo sankcií opravnené, tak by už určite bol Peter Mlynarčík vylúčený zo SSZ, kluby v ktorých funguje tak by nedostali dotáciu na mládež, ale nič z toho nebolo. Možno je to tým, že Peter Mlynarčík pozná svoje práva a povinnosti v SSZ a všetci vedia, že by sa pri takýchto sankciách vedel účinne brániť, možno je to tým, že to proste nikoho ani nenapadne robiť sankcie, veď načo.
Nebudeme moralizovať, naďalej budeme poskytovať priestor na vyjadrenie názoru všetkým, ale naozaj by to bolo účinnejšie ak by príspevky neboli anonymné.
Werner | 19.01.2024 11:02
Má niekto nejaké indície, žeby ten zjazd mohol byť? Ja osobne mám o tom pochybnosti.
vkubik@azet.sk | 19.01.2024 13:50
Dobrý deň p. Werner.
Určité princípy činnosti SSZ by mali byť fixné a nemenné.
SSZ vznikol v roku 1990. Prvé volebné obdobie bolo 1990 - 1994. Ďalšie bolo 1994 - 1998. Prvé olympijske hry, na ktorých sa zúčastnila samostatná SR boli v roku 1996.
Bolo nám vysvetlené, že šport, ktorý je olympijsky, musí mať zjazd po OH. Musí si na zjazde vyhodnotiť úspešnosť 4 ročného olympijského obdobia. Či sme pre zosúladenie termínov predlžovali alebo skracovali volebný cyklus v SSZ si už nepamätám.
OH v Paríži budú v roku 2024. Olympijsky cyklus sa pre covid neposúva. A volebný zjazd SSZ musí nutne byť po OH, t.j. v roku 2024. To potvrdzuje informáciu od p. Mlynarčíka.
Pozdravujem, Vinco Kubík
Redakcia www.strelcom.sk | 19.01.2024 12:48
Milý pán Werner
Už je to dosť dlho keď ste sa naposledy ozvali, takže sme radi.
Čo sa týka info o Zjazde, mimobratislavskí členovia o tom zatiaľ nevedia, ale od zdroja preskakujú info, že bude po OH nadejách v Nitre, čiže niekedy začiatkom decembra.
Ešte to nie je oficiálne potvrdené. Pri overovaní informácie sme sa dozvedeli, že niektorí členovia VV už neplánujú kandidovať.
Rozina Vlado | 19.01.2024 13:45
... škoda, že len niektorí :)
Mlynarčík Peter | 11.01.2024 22:24
Nám Slovákom neviem prečo viac "chutí" kritizovať ako rozvíjať. Ale dokážem pochopiť kritizujúcich, že majú pocit, že členovia VV pre nás nič nerobia, pretože v SSZ nefunguje koncepčná práca, konkrétne ciele a odpočet ich plnenia. V tomto majú naozaj maslo na hlavě, ale nesúhlasím s tým, že VV za 3 roky nič neurobil, o ničom nerozhodol. Kto sleduje oficiálne informácie, zápisy z VV, tak vie, že zabezpečujú fungovanie SSZ. Za to in patrí vďaka. Ja osobne ale mám inú predstavu o úlohe VV ale moja a tvoja predstava sú rozdielné, ty úlohu VV znižuješ na úroveň štatistov, ja naopak tvrdím, že ich úloha je obrovská. Podla mňa je úloha VV rozhodovať a usmerňovať budúcnosť strelby, hladieť aspoň o 2 OH cykly dopredu a nie riešiť rutinne každoročné fungovanie SSZ. Na to máme komisie. VV je na to aby komisie usmerňovai a stanovovali I'm dlhodobé ciele. A hlavným motorom VV musí byť prezident, ten má členov VV "naháňať" do práce, do toho čo nám v SSZ chýba. Už dlhé roky žije SSZ len na jednu sezónu, max na jeden rok,. Áno štatne peniaze musíme minúť všetky do konca roka, nemôžeme si ich ušetriť a použiť o rok, dva. Ale vieme ich minúť teraz ale s ohladom na ciele, ktoré teraz minuté peniaze prinesú o rok, o päť. A to je hlavná úloha VV určiť, kde chceme byť o 5 rokov a každý rok minúť časť peňazi na plnenie takychto dlhodobích strategických cielov.
Otakar | 15.01.2024 11:25
Na prvom mieste by bolo treba zmeniť štruktúru fungovania SSZ, lebo 90 % problémov súvisí predovšetkým v neprehľadnej štruktúre v ktorej nie je jasné kto je za čo zodpovedný. Zrušiť zjazdy Ruského typu, kde sa len mláti prázdna slama. Zväz potrebuje jasné ciele, pravidlá a zodpovednosť za ich plnenie či neplnenie. Inak za malú chvíľu už nebude mať kto a kde strieľať, ale súčasnému vedeniu SSZ je to už niekoľko volebných období jedno a tomu zodpovedajú náhrobné kamene SSZ v podobe Domaniže, imaginárnej Trnavy, Príbeliec a ďalších. Česť ich pamiatke.
vkubik@azet.sk | 15.01.2024 16:28
Dovolím si napísať môj príspevok pre 5 % čitateľov, ktorí moje poznanie, názory a 50 ročné skúsenosti nepovažujú za zbytočné. (Ďalší príspevok p. Otakara).
Je mnoho rôznych typov občianskych združení, pôsobiacich v rôznych oblastiach spoločenského života tejto spoločnosti. Je veľký rozdiel medzi OZ chovateľov mačiek a kocúrov v Senci (mám domácich miláčikov Kuba a Cilku) a Slovenským streleckým zväzom.
SSZ je OZ, pôsobiace v olympijskom športovým odvetví, je 1 - 2 najúspešnejším športovým zväzom (s divokov vodou) v histórii Slovenskej republike. Na základe dosiahnutých vrcholových výsledkov je mu poskytovaná štátna finančná dotácia. Musí však dodržať všetky podmienky a plniť všetky úlohy stanovené zákonom o športe. A ten nám direktívne stanovuje štruktúru fungovania SSZ, povinnosť každoročne urobiť "zjazd Ruského typu" a ďalšie navonok nezmyselné úlohy. Ak nebudeme disciplinovaní, prídeme o štátnu dotáciu.
Je veľmi ťažké písať na týchto stránkach a niekoho neuraziť. Momentálne som rád, že ste všetci anonymní. Anonyma nemôžem uraziť.
Anonym nemusí rozmýšlať. Nič nemusí študovať, vzdelávať sa, odborne rásť. Nepotrebuje počúvať skúsenosti starších a zamýšlať sa nad nimi a vytvárať si názor, ktorý rešpektuje realitu. V plnej spokojnosti degenaruje. Napíše čo ho napadne. Som presvedčený, že p. Oscar ani netuší, že existuje zákon o športe.
To neznamená, že som spokojný so štýlom práce orgánov SSZ. Skĺzol na budovanie "nadstavby", t.j. splnenie len úloh, ktoré nám ukladá zákon o športe. Ale žiadne uznesenie zákona o športe nám nezakazuje máť vlastnú aktivitu. Iniciatívne budovať "základňu". Hladať, čo si žiada naša členská základňa, naše kluby. Aj keď nám zákon o športe na tieto aktivity žiadne osobitné peniaze nepridelí. (Ani na mačky a kocúrov nám v Senci nikto nič nedáva). OZ vznikajú preto, aby uspokojili členov, ktorí sa združili, lebo majú spoločné záujmy. To je moja defínícia OZ a nie výhradne splniť ciele, ktoré nám zákonom ukladá štát a na ich splnenie nám poskytuje dotácie. Ak nám nebude fungovať základňa nebudeme spôsobilí splniť ani úlohy nadstavby, ktoré od nás očakáva štát.
Toto je filozofia existencie nášho klubu a mxslím si, že je dobrá. Ako fungujú kluby anonymných dopisovateľov neviem posúdiť, lebo aj ich kluby sú anonymné. Ako fungujú kluby (základňa) tak funguje SSZ.
Hovorievam, že slovenské príslovia sú nekonečným zdrojom múdrosti. Po prvý krát v mojom živote musím jedno spochybniť. Ryba smrdí od chvosta. Tých 5 % to pochopí.
Pozdravujem, Vinco Kubík
Mlynarčík Peter | 15.01.2024 17:31
Milý Vinco
Normálne som milo prekvapený. V svojom prispevku si vystihol pidstatu, prečo a ako by mal fungovať SSZ. Bez základne nebude nadatavba a na to sa na "Wolkrovej" už vyše 20 rokov zabúda.
Súhlasím aj s tým upraveným porekadlom, naozaj v SSZ ryba smrdí od chvosta. Prakticky všetci sme pasívni, netrváme na svojich právam, ticho súhlasíme so všetkým čo sa v SSZ deje.
Preto si aj zaslúžime vedenia SSZ, ktoré už vyše 20 rokov vedú SSZ smerom, ktorý sa evidentne veľa ľudom nepáči, ale dobre nám tak.
SSZ je demokratické OZ, kde si členská zakladňa väčšinovým.rozhodnutím môže rozhodnúť prakticky o čomkoľvek. Čo sa dá k tomu dodať?
Len to, že ak sa nám to nepáči, tak to zmeňme. Aj vďaka zákonu o športe máme tú možnosť a zákonné právo.
Postup ako je rozpísaný v téme.
vkubik@azet.sk | 11.01.2024 20:09
Mám pocit, že prispievatelia v tejto téme netušia, čo je VV. Čokoľvek im v strelectve chýba, je vina VV. Nech sa pozrú, členmi ktorých ŠSK sú. Tam je podstata ich nespokojnosti. Nefunkčnosť mnohých klubov a nie VV SSZ.
Pred cca 25 rokmi som musel viesť zasadnutie VV (iný orgán, bolo nás 16 a nie 9). Na úvod som povedal, že zmeníme zasadací poriadok. Na ľavo bodú sedieť tí, čo prišli budovať SSZ. a na pravo tí, čo prišli získať niečo pre seba a svoj klub. Bol to obrovský šok a pre mňa celoživotné poučenie.
Keď som sa po 18 rokoch, v r. 2016, vrátil do VV mal som tri ciele. Veteráni, odkúpenie a rekonštrukcia strelnice v Príbelciach a doplnenie Ascorov pre klúčové súťaže. Iba z časti som splnil len prvý cieľ. Ďaľšie dva nikoho vo VV nezaujímali. Vo VV ostala po 18 rokoch už len pravá strana stola. A žiadny osobný ani klubový prospech v mojich témach nenašli.
Stále volíme ľudí, ktorých poznáme z klubových strelníc. Nevšímame si, či majú aj širšie, celospoločenské záujmy a ciele.
Aj na poslednom zjazde boli zvolení mladší ľudia, ktorí mali vyššie ciele v celospoločenskom záujme. Po prvom - druhom zasadnutí pochopili, že ľavá strana stola je vo výraznej menšine. A vzdali to. Nič dobré proti pravej strane stola nepresadíme. Ale to neznamená, že pre budúcnosť SSZ sú nepoužiteľný.
Takže moja záverečná rada. Nevoľte vyslovených "klubistov". Aj keď máte pocit, že vášmu klubu to pomôže. Nič vám nepomôžu, nič vám nevyriešia. Je to obrovský omyl. Proti ľuďom obdobných záujmov niž nepresadia.
Vinco Kubík
Otakar | 15.01.2024 11:21
Pán Kubík, ste ako veľmi podrobná učebnica dejepisu - hrubá, múdra, ale pre 95 % čitateľov zbytočná.
Ferest | 17.01.2024 20:25
Palec na hor - súhlasím.
Mrazík | 16.01.2024 11:30
Veľmi krátke a výstižné, mohol by to pochopiť aj pán Kubík a prestať vypisovať veľmi hodnotné a poučné príspevky, ktoré sa viažu na nefunkčný systém, ktorého súčasťou bol aj on dlhé roky. Kam ten systém doviedol SSZ to asi vysvetľovať netreba. Nech sa pamätníci neopíjajú svojimi zlatými plieškami od PP. Už sa rožkom opiť nedáme.
vkubik@azet.sk | 18.01.2024 15:11
Úprimne ďakujem prispievateľom, že svojimi príspevkami vysoko odborne rozšírili poznanie čitateľov o streleckom športe. Tatiež za predloženie vysoko progresívnych, koncepčných a odborne zdôvodnených návrhov na skvalitnenie činnosti nášho zväzu do budúcna.
Je na škodu, že vystupujú anonymne, lebo p. Mlynarčík by im za mimoriadny prínos pre rozvoj slovenského streleckého športu určite veľmi rád poslal kalendár PARDINI. Žiaľ anonymitou sa pripravujú aj o možnosť kandidovať na najbližšom volebnom zjazde na pozíciu VV alebo PP, čo je pri ich odborných kvalitách nenahraditeľná strata pre celé naše strelecké hnutie.
Veľmi im fandím, Vinco Kubík.
Dodo | 18.01.2024 16:06
Vážený pán Kubik :)
Netreba písať slohy ako to máte vo zvyku vy. Stačí jedna poznámka, že sme mali roky vidieť vaše odborné, koncepčné a vysoko progresívne pôsobenie vo VV.
vkubik@azet.sk | 18.01.2024 16:30
Mohli by ste mi pripomenúť v ktorých rokoch som bol vo VV?. A uviesť mená všetkých, ktorý tam boli dlhšie?
Vinco Kubík
Pitike | 18.01.2024 17:16
Ale Vincku, veď ty si encyklopédia, ty vieš úplne všetko. Len si zabudol, aký dôležitý si bol, keď si sedel medzi hlavami a rozhodoval aj o tom koho oceníte! Na pripomenutie:
Zväzové ocenenia členom SSZ za dlhoročnú prácu v prospech zväzu
Predkladá: Miloslav BENCA – prezident SSZ.
V zmysle uznesenia Vv-SSZ číslo Uzn. 18/18 posúdila pracovná komisia, v zložení: Kubík, Nagy, Kulich – podklady z MK SSZ, predložené návrhy na ocenenie členov SSZ, medaile bronzová, strieborná, zlatá, Strieborný a Zlatý terč, za dlhodobú aktívnu prácu pre SSZ.
vkubik@azet.sk | 18.01.2024 17:31
To nie je vyčerpávajúca odpoveď. To je obdobie 2016 - 2020, keď som sa po 18 rokoch vrátil do VV, aby som pomohol zaviesť do praxe zákon o športe.. Je štvorročné funkčné obdobie a za 34 rokov ich bolo 8 - 9. Bol som len v 2. Ale sú aj takí, ktorí tam boli skoro celý čas. Akurát sa s vami nebavia. A majú od vás pokoj.
Vinco Kubík
Kesan z Kesi | 18.01.2024 19:48
Vinco, nebav sa z ľuďmi, ktorí sa hanbia za svoje meno a budeš mať pokoj aj Ty. Ja to praktizujem už dlhšie aj keď niekedy prsty hrozne svrbia. Nakuknem, prečítam, zavriem ale niekedy aj reagujem, nie však na "nikoho". Peter M. ma často vyzýva na
Kesan z Kesi | 18.01.2024 19:50
Doplňujem.
vyzýva na príspevky. Načo???
Kesan z Kesi | 18.01.2024 19:52
Zase som do niečoho ťukol!!!
Ľubo Babin z Bánova
Werner | 19.01.2024 11:00
Múdre, veľmi múdre rozhodnutie, lebo mnoho ľudí veľmi obohacuje tento web tým, že nič nepíše. Je úplne jedno či to robí niekto anonymne alebo nie. Meno nie je dôležité, ale obsah. Prečítal som veľa kníh, ktoré boli dobré a ani netuším kto ich napísal. Meno ma nezaujímalo, lebo autora som nepoznal. Obsah knihy ostal v pamäti na dlhú dobu.
Mlynarčík Peter | 11.01.2024 22:03
Milý Vinco
Určite máš vela pravdy, najmä v tom, že by sme si mali zvoliť tých, čo majú širši záber a chceli by dosiahnut ví funkcii viac pre strelbu ako takú ako pre svoj klub. Ale kde takých vziať? Vieš nám všetkým poradiť? Lebo málo ludi v SSZ nie je zviazaných so svojim klubom, najmä ak sú to ludia ako Ty, ktorí svoj klub vybudovali zveladili.
To by sme asi mali voliť bývalých reprezentantov, ako je napřr. Jozef Gonci, Janko Fabo a pod. ktorí celú aktívnu kariéru boli pod krídlami niektoreho strediska. Oni majú prehlad, rozhlad, ale s vynimkou Gonciho o funkcie záujem nemajú.
Koho jsou konkrétne rád videl sedieť na lavej strane?
Jarooó | 11.01.2024 09:57
Chcel som k tejto téme niečo napísať. Nepatrí sa len šomrať, ale patrí sa aj napísať. Keď som si prečítal príspevky Andera a Ľuba, tak už nemám veľmi čo dodať. Som rád, že tieto články číta aj VV, lebo v ankete je jeden spokojný s prácou VV. Na ich prácu ozaj len toľko, resp. to čo povedal Ľubo: Nikto z členov VV nemá morálne právo kandidovať na žiadnu pozíciu v SSZ, ani na pozíciu upratovačky, lebo tá bude Mlynarčíkovi odovzdávať medailu, ako jediná s čistým štítom. Niektorý sa ohradia, že oni... ! Nech a ohradia, ale okrem toho že niektorí nič neurobili, alebo veľmi málo, tak sa ticho prizerali na to čo niektorí robia a boli ticho.
Ak sa mýlim, nech konkrétny člen VV tu (môže anonymne) napísať v tretej osobe čo ten alebo hen ten člen VV urobil. Hovorí sa tomu odpočet.
Zdravi rozum. | 03.01.2024 11:13
Čuj mlynarčikoj
To chto má cale prečitac? Šebe myšliš že okrem tebe to dafto aj čita a zná?
Ta budzeme čekac na ožnamenje kedy toten žjažd budze. Kec budze datum, ta budzem našoho predšedu buntovac, naj zrobime člensku shodzu. Ja budzem naverhovac mlynarčikoj na zlatoj medajlu bo nichto ini nezrobil pre štrelbu za poslednich pejc rokoch večje jak in, potom jožeka maňa do viboru bo in najlepčšejši pracant a jožeka gončiho bo nichto nenaslubuje telo jak un. A kec šebe nlynarčikoj rozdume že bi šcel kandidovac za prežidenta, ta naverhnem jeho za prežidenta.
Treba mi ešci daco znac? Bo na krajsku konferenciju a na žježd já nepujdzem, pošleme najmladšejšeho, un ešci neni penžišta.
A vi ostatne zrobce tak isto, idce na člensku shodzu, navernice mlynarčikoj na žlatu medailu a aj na prežidenta až budze scec kandidovac a na konferenciu pošlice dakoho nladšejšeho, mi stare bačiki už mušime mladich puscic ku kormidlu.
Vaš Ander zos Košicoch
Ľubo-Pre | 07.01.2024 15:54
Áno máš pravdu, je toho dosť na čítanie, ale je to veľmi užitočné čítanie, lebo mnohí predsedovia klubov sa v tom čítaní veľa dozvedia. Možno časom by to chcelo aj ďalší diel, niečo ako Argentínska telenovela.
Mňa najviac zaráža to, že podľa nepísaného pravidla by mali byť voľby v olympijskom roku, ale VV to tají lepšie, ako atentátu na Francz Jozefa.
Myslím si, že nikto zo súčasného VV nemá morálne právo kandidovať. Prečo? Nechcem rozpisovať, každý súdny si to domyslí.
Ty Ander by si volil Jožeka lebo je pracovitý. Áno, je ako železné hrable s dlhým poriskom. Druhého Jožeka, lebo nikto nám nemohol na zjazde v 5 minútovej reči čo trvala pol hodiny sľúbiť viac ako on. Ďalej tiež rozpisovať nebudem, lebo si povedal, že veľa čítať sa nepatrí.
Zlatú medailu pre Mlynarčíka. Takú medailu ešte nevymysleli, asi diamantovú, lebo zlatá je málo. Problém je však s odovzdávaním. Na SSZ okrem upratovačky nikto nemá dostatočný honor na to, aby bol hodný Mlynarčíkovi takúto medailu odovzdať.
Čo sa týka nového VV, tak by tam nemal chýbať pán Skyva, aby nemusel bojovať s ľuďmi, čo nevedia o čom športová streľba je. Preložím pre menej chápavých: Pán Skyva Vladimír by mal byť v novom VV.
A na zjazd nech idú tak 20, ako ja 80 roční, ale tí 20 roční by mali pamätať na tých 80 ročných a tí 80 roční zase na tých 20 ročných. Toto už prekladať nebudem.
Prajem všetkým to najlepšie v tomto roku a hlavne, aby vôbec volebný zjazd bol, lebo každý deň pri koryte sa počíta.
Ľubo.
Zdravi rozum. | 07.01.2024 19:19
Čuj Lubo
Bars šumno pišeš, bars. Najlepčejši o totej uprarovačke na žveže. Ši tiž mišlim, že pre nlynarčikoj bi to bil honor, dostac medajlu od nej. Mě merži že mi netrimeš stranu s našoma jožekami, šak uni vihodňare jak mi. No kludňe napiš co še či na nich dvuch nelubi.
Ta me ešci napada, že toten mladi od vas zos Prešova, toten Dano, bi mohnul kandidovac na prežidenta. Un riadňi hlopisko, šumni pupek furt ukazuje, velo robi s mladima, ten bi bul dobri prežident, kebi nescel mlynarčikoj kanďidovac.
A pišeš, že nemaju moralneho prava znova kandidovac, prava maju, na moralku dneškaj nichto nepatri. A zos totima mladima a starima mas svatu prafdu, jedni beź druhich ničeho nezrobja. Problem f Tim, že mlade ešci o tim neznaju, bo ešci šicke mlade scu dokazac švetu, že uni znaju šicko najlepčejšie. A stare už to neznaju, bo zapomli na to, take su stare. Bi šme potrebuvali prežidenta 50+ bo to už ne mladi, šaleni, ni stari, co už Robič nezna a na šicko dobre zapomnul. A do vibora trome do štiricec,, dvome do pejdzešat a trome do šesdešac, ta bi bul idealni vibor, lem ta zvolic totich špravnich. Lem nikeho nezajima kto budze kandiduvac a čom, šickim šicko jedno. Bo najlehči vof chartnom dome pri pive nadavac, jaki toten vibor na h... Čom nikeho nezajima, co uni za tri roki zrobili? Čom še nichto nespita na to? Čom nesceme bi vof každim buletine až žjezdu bul članek o každim členovi viboru? Vof člaňku bi nam natrel medovi motuz jak un šicko scel, lem pan prežident mu nedovolil.
Lem taki Vlado Skyvoj še nemuši vihvarac, bo un robi. Neznam čom, ale tote co robia za boha do teho viboru nescu isc, abo ich tam mi nesceme, bo ich robota dakemu vadzi. Mi hutoreli dafteri, že nerožumeju jak pišem, no ja už inakši neznam, lem tak jak še u nas na valale hutori, ta prepačsce šicke.
Vaš Ander zos Košicoch
Ľubo-Pre | 10.01.2024 12:50
Júj milý náš Ander, ta to ten veľmi veliký od Priašova, ta to my mu ani veľmej na meno nevieme prísť, lebo je fakt veliký. On sa už pred zrkadlom aj ako PP cíti. Nosiť sa už vie, už mu chýba len to, aby ho ľudia zvolili. Ten tiež nasľuboval a narozprával také báchorky, ako tvoji dvaja ježkovia. Ver mi je to všeko jedna krvná skupina. To vieš, ako hovoria vraňare: vrana k vrane sadá, to by si mal vedieť najlepšie.
Zdravi rozum. | 10.01.2024 14:28
Čuj Lubo
Ta znas, i kuň še potkne aj kec má 4 nohi. Mi mame jožekoch, vi mace danoch. Mi slovač sceme asik čuc šlubi, ta volime totich co najvecej poslubuju. A totim co nušlubuju, ta sebe namesto nich našlubujeme mi namjesto nich.
Mame to co šebe zaslužime.
Tvuj Ander zos Košicoch